Tuesday, March 8, 2011

AWEK SAJA BUKAN BINI


#yess! aku dah dapat dia. muka je cantik, tapi body hancur!


#aku bet. kalau kau dapat dia malam ni, aku belanja kau pergi Paris!


#perghh punggung dia lentok lentok beb! cair aku! nak je aku rasa mentah mentah!


#ni spesies Diana Danielle cun ah! dah laa single, comel pulak tu. belai belai sikit kompem dapat free ni.




mula mula pegang tangan. masing masing tergedik gedik, anjak langkah kedua. keluar tengok wayang. rayap rayap. sejuklah kononnya. tak perasan pulak cctv dalam panggung fokus kat depa. balik pulak lambat. ajak balik rumah. konon letih nak hantar balik. alahai cerita tipikal. tukar cerita. masing masing lepak dalam kereta. lelaki mulakan langkah seterusnya. pegang peha. awek pulak tak tepis. lagi lelaki tu syok. lelaki minta macam macam. nak itu nak ini. konon atas dasar sayang, dara melayang. ahh lagi kisah tipikal.


lelaki. tipu kalau tak pernah terfikir nak buat macam ni. hatta baik, naif, inesen sekalipun mesti terdetik nak menghancurkan hidup perempuan. ohh! bukan menghancurkan, kata sayang lah kan. aah. sayang dekat awek tu lepas dah dapat terus tinggalkan. nafsu lelaki walaupun ada satu tapi diorang guna akal sebaik mungkin untuk melampiaskan nafsu serakah tak tertahan tanpa iman tu. ahh! jangan cakap pasal iman. tebal mana iman pun kalau dah tergoda,  cair jugak. kan?


tak cakap lelaki salah, tak cakap perempuan juga salah. kalau dah berdua, ada yang ketiga. kalau sayang ke cinta ke takkan buat sumbang mahram. kata orang Islam. takkan sebab agama Islam ada tertulis dalam IC jadi nak mengaku Islam? sedarlah.


pernah tak awek terfikir, kenapa lelaki buat macam tu? hey si cantik! sayanglah kau dah tak ada dara. nak menangis air mata darah sekalipun takkan dapat balik dara kau tu. kau awek je bukan bini aku. aku nak bini aku suci, bukan kotor macam kau. entah aku ni lelaki ke berapa dah pernah rasa badan kau. bukan susah nak dapatkan kau, ajak keluar je semuanya settle. murah, murah.





pernah tak lelaki terfikir, kenapa awek buat macam tu? hey si kacak! aku sayangkan kau, aku cintakan kau. sebab tu aku terima semua ni. aku layan kau bagai raja. kau dah dapat apa kau nak. kau layan aku macam sampah. lelaki memang semua macam ni ek? dah dapat, lepas. cari awek lain, buat lagi. sampai kau puas. ehh, kau mana pernah puas! dasar buaya.


ketawa. lelaki salahkan awek. awek salahkan lelaki. kalau awek tak terima ajakan, benda ni tak jadi. kalau lelaki tak mengajak, benda ni tak jadi. tapi, dah jadi kan? tak payah cakap pasal couple yang tak kahwin lagi, yang dah ber-anak bersepah pun buat jugak kerja macam ni. yang sangap seks, ahh tak terkira. hantar mesej dekat facebook, ym or whatsoever, bincang pasal seks. bincang? kahkahkah. terbayang anjing ber-facebook dengan babi, ada tak cerita pasal seks gebang gebang?



tau pasal Herpes Genital? Siphilis? Gonorrhea? Clamidia? Genital Wart? Hepatitis B? Prostate Cancer? Servix Cancer? HIV? Trichomoniasis?  apa jadahnya semua ni? ni semua kawan-kawan kau yang sangat-sangat-sangat baik kalau kau ada hobi jadikan malam pertama bersama pasangan bersilih-ganti. jangan salahkan Tuhan kalau anak kau sakit, mati atau cacat. jangan salahkan Tuhan kalau kau sendiri sakit sampai mati. masa buat, ke mana Tuhan kau letak?


cinta? sayang? hakptuihh! pergi mampus.


situasi ni biasa jadi dalam satu kawanan remaja yang bebas. sangat bebas! suami isteri? curang? siapa nak menjawab pasal curang? hal dalam rumahtangga, kau saja yang tahu. mulalah kes buang anak lah bagai. hello? anak tu bukan patung babi nak dicampak tepi longkang, lubang najis, dalam timbunan tanah. dia anak kau! menjawab kau akhirat sana.


nak insaf? Tuhan mengira setiap titis airmata taubat hamba-Nya. tengok. sekejam mana kau buat pada-Nya, seingkar mana engkau pada-Nya, Dia tetap mengampunkan dosa-dosa hamba-Nya. sebelum kiamat menjengah, pulanglah engkau kepada Tuhan Maha Pengampun, Pengasih lagi Penyayang. ingat, Dia sentiasa ada bersama kita.



#jaga diri. 


#cinta biar berlandaskan Islam.


#tinggalkan 5% untuk mempercayai sesiapa.


#dunia ini bukan kita yang punya.


aku bukan baik sangat nak nasihat berhadis berfatwa.


No comments: